Banat

Banat

In statiunea Olimp
HOTEL BANAT este situat in statiunea Olimp, in apropiere de hotel Majestic, intr-o zona plina de vegetatie, la doar 150 m de plaja. Acesta este dispus pe 14 etaje si are o capacitate de 195 camere duble, 13 camere triple si 13 apartamente.Va informam ca incepand cu acest sezon se va incasa la check-in taxa de statiune, in valoare de 5 lei/persoana/zi, conform HCL 283/23.12.2020 care ne-a fost adusa la cunostinta in cursul zilei de 25.01.2021. Vor fi taxate toate persoanele cu varsta de 18 ani impliniti.Nu se accepta animale de companie. Turistii pot beneficia si de privelistea incantatoare oferita de terasa barului situat la ultimul nivel al hotelului.Parcare proprie (acces gratuit pentru clienti, in limita locurilor disponibile).MASA: hotel Banat nu dispune de restaurant propriu, insa poate acorda servicii de masa in sistem bonuri valorice la anumite restaurante din zona.Dotari camereCamerele sunt dotate cu baie proprie cu dus, TV, minibar.Capacitate camere: - camera dubla: 2 adulti sau 2 adulti si maxim 2 copii; - camera tripla: 2 adulti si maxim 2 copii sau 3 adulti si maxim 1 copil; - apartament: 2 adulti si maxim 2 copii sau 3 adulti si maxim 1 copil. In camera cu 2 adulti:- 2 adulti + 1 sau 2 copii 0 - 5.99 ani beneficiaza de gratuitate, fara pat suplimentar.- 2 adulti +1 sau 2 copii 6 - 11.99 ani - fiecare copil achita 30% din valoarea unui loc pentru taxa utilitati, fara pat suplimentar.- 2 adulti + 2 copii (1 copil 0 - 5.99 ani, 1 copil 6 - 11.99 ani), primul copil beneficiaza de gratuitate, al 2-lea copil achita taxa utilitati 30% din valoarea unui loc fara pat suplimentar.- 2 adulti + 1 copil 12 - 17.99 ani achita 50% din valoarea unui loc pentru pat suplimentar;- 2 adulti + 2 copii 12 - 17.99 ani, primul copil achita 50% din valoarea unui loc, al 2-lea copil achita taxa de utilitati 30% din valoarea unui loc;- 2 adulti + 2 copii ( 1 copil 0 - 5.99 ani, 1 copil 12 - 17.99 ani), primul copil beneficiaza de gratuitate la cazare, al 2-lea copil achita 50% din valoarea unui loc;- 2 adulti + 2 copii (1 copil 6 - 11.99 ani, 1 copil 12 - 17.99 ani), primul copil achita taxa de utilitati 30% din valoarea unui loc, al 2-lea copil achita 50% din valoarea unui loc.- al 3-lea adult - achita 50% dintr-un loc de cazare - doar in tripla sau apartament; - 3 adulti + 1 copil 0 - 5.99 ani, copilul beneficiaza de gratuitate, fara pat suplimentar - doar in tripla sau apartament; - 3 adulti + 1 copil 6 - 11.99 ani, copilul achita taxa de utilitati 30% din valoarea unui loc- doar in tripla sau apartament. 
CAZARE
de la
EUR1129EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Balea
CAZARE
de la
EUR1375EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Sara
CAZARE
de la
EUR1757EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Sara

Hotel Sara

Hotel Sara *** Localizare: situat la 600 m de plajă și la 40 km de orașul Constanța. Facilități hotel: bar,  terasă, Internet Wifi, loc de joaca pentru copii. Facilități: 2 șezlonguri și 1 umbrela de plajă.   Facilități cameră dublă: pat matrimonial sau twin, baie proprie cu cadă sau duș, aer condiționat, televizor, balcon.
CAZARE
de la
EUR1965EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Proton

Hotel Proton

Neptun
Informatii HOTEL PROTON este situat in statiunea Neptun, langa hotel Proton K3, la apoximativ 10 minute de mers pe jos de plaja.Va informam ca incepand cu acest sezon se va incasa la check-in taxa de statiune, in valoare de 5 lei/persoana/zi, conform HCL 283/23.12.2020 care ne-a fost adusa la cunostinta in cursul zilei de 25.01.2021. Vor fi taxate toate persoanele cu varsta de 18 ani impliniti.Dotari si servicii- 78 camere duble;- 4 apartamente;- terasa;- bar;- camera pentru bagaje;- internet; parcare gratuita (in limita locurilor disponibile).Servicii masaMASA: toate mesele in sistem bonuri valorice. Serviciile de masa vor fi acordate in urmatoarele locatii:Restaurant Daytona - program 08:00 - 20:00. Acesta este amplasat pe plaja cu acelasi nume. Restaurant Bali - program 10:00 - 22:00. Acesta este amplasat in zona plaja Steaguri.Mic dejun - 20 lei/ persoana/ zi;Pranz - 35 lei/ persoana/ zi;Cina - 35 lei/ persoana/ zi.PACHETELE CU DEMIPENSIUNE SI PENSIUNE COMPLETA NU INCLUD MASA PENTRU COPII 0 - 12 ANI.Dotari camereCamerele sunt dotate cu baie proprie cu dus, televizor, minibar, pardoseala, FARA aer conditionat, internet. Hotelul nu dispune de paturi suplimentare.Facilitati copiiIn camera cu 2 adulti:- copiii 0 - 11.99 ani, au gratuitate la cazare, fara pat suplimentar;
CAZARE
de la
EUR1970EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
HOTEL MIORITA

HOTEL MIORITA

Situat în Neptun, la mai puțin de 1 km de plaja La Steaguri, Hotel Miorita Neptun oferă cazare cu WiFi gratuit, piscină în aer liber sezonieră și grădină. Printre punctele de atracție din jurul hotelului se numără Rezervația Stejarii Brumării și parcul de distracții Paradis Land din Neptun. Toate camerele sunt prevăzute cu aer condiționat, minibar și TV cu ecran plat și canale prin cablu. Baia privată este dotată cu duş şi articole de toaletă gratuite. Hotelul are terasă în aer liber, zonă de joacă interioară pentru copii și 2 săli de conferințe complet echipate. Hotelul serveşte în fiecare dimineață un mic dejun tip bufet. Oaspeții pot lua masa la restaurantul hotelului, care servește o varietate de preparate internaționale și locale, pot savura o băutură la barul de zi sau se pot relaxa pe terasa cu umbrele. Lacul Neptun se află la 300 de metri de Hotel Miorita Neptun. Cel mai apropiat aeroport este Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu, situat la 55 km de hotel.
CAZARE
de la
EUR2110EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Vila Briliant

Vila Briliant

  Descriere : Vila Briliant a intrat in circuitul turistic in vara anului 2005. Situata intr-o zona centrala dar linistita a statiunii Neptun, in apropierea vilelor Parul, Marul etc., vila se afla in dreptul lacului Neptun, la cca. 400 m de plaja. Facilitati : Vila dispune de spatii de parcare exterioare si centrala termica proprie. La parter : doua apartamente compuse din living (canapea extensibila), bucatarie utilata, baie si dormitor cu pat matrimonial.Tot la parter se afla si o camera dubla. La etaj : trei camere duble cu baie proprie si terasa.Camera dubla tip 1-cu terasa proprie si tip 2 cu terasa laterala. Toate spatiile de cazare sunt dotate cu aparate de aer conditionat, TV color-cablu si frigider. Capacitatea maxima de cazare in apartament este de 2 adulti + 2 copii pana la 18 ani sau 3 adulti + 1 copil.
CAZARE
de la
EUR2191EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Proton K3

Hotel Proton K3

500 m de plaja
CAZARE
de la
EUR2217EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Miorita Neptun

Hotel Miorita Neptun

Hotel Miorita *** Localizare: situat la 1 km  de plajă, la 1 km de Rezervatia "Stejarii Brumării" și la 40 km de orașul Constanța. Facilități hotel: bar,  terasă, loc de joacă pentru copii, piscină, Internet Wifi in zonele publice, parcare. Facilități contra cost: șezlonguri și umbrele de plajă. Facilități cameră dublă: pat matrimonial sau twin, baie proprie cu cadă sau duș, aer condiționat, televizor, minibar, internet Wifi.
CAZARE
de la
EUR2322EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Q HOTEL

Q HOTEL

RO Q Hotel dispune de toate facilitatile necesare pentru petrecerea vacantei de vara, asigurand relaxarea mult dorita intr-un ambient placut si racoros.Masuri antiCOVID“Sanatatea oaspetilor si membrilor echipei noastre va fi mereu principala prioritate .Am luat toate măsurile necesare pentru a ne asigura că oaspeții noștri vor avea o ședere sigură și plăcută.Angajamentul nostru este de a asigura servicii de calitate si experiențe de neuitat, la cele mai înalte standarde ale ospitalităţii si de maxima siguranta.Personalul nostru a primit informații clare privind indicațiile oferite de autoritățile locale de sănătate ( INSP – Institutul Național de Sănătate Publică, DSV – Direcția Sanitar-Veterinară, DSP – Direcția de Sănătate Publică ).Tratam cu maxima seriozitate si responsabilitate situatia actuala, astfel am implementat urmatoarele masuri de preventie :1. Echipele hotelurilor noastre au fost informate în detaliu cu privire la măsurile de pregătire și prevenire esențiale și primesc instrucțiuni și protocoale de operare îmbunătățite în permanență.2. Frecvența de curățare a spatiilor comune se va efectua la un interval de 30 minute, suprafetele fiind dezinfectate dupa fiecare oaspete (inclusiv holuri, lifturi, mânere de ușă, recepția și sălile de conferințe/întâlniri , toalete publice etc.), dezinfectarea se va efectua cu produse profesionale.3.Vom intensifica igienizarea camerelor pentru oaspeți (mobilier, lenjerie etc) utilizând și aici dezinfectanți profesionali. Acordam o atentie deosebita curateniei care se efectueaza in camere inainte de sosirea fiecarui nou oaspete. Menajul zilnic se realizeaza numai cu aprobare, la cerere.4.Vom continua să ajustăm serviciile de alimentație în conformitate cu recomandările autorităților locale privind siguranța alimentară.5. Toate produsele care in hotel si in blocul alimentar sunt atent verificate si dezinfectate.6.Room-service disponibil pentru servirea meselor in camera. Meniul este disponibil in Camere/Apartamente si la Receptie.7. Check-in online ( oaspetele primește automat invitație la check-in online prin intermediul e-mailului ) precum si pentru plata online -pentru a limita interacțiunea fizică prin plăți contactless și online.8.Evaluam zilnic starea de sanatate a angajatilor si vom lua imediat masurile necesare , la primele semne de imbolnavire. Am pus la dispozitia intregului personal termometre pentru a se lua temperatura la inceperea si terminarea programului de lucru, aceasta fiind notata intrun registru de monitorizare.9.Toti oaspetii sunt incurajati sa foloseasca dezinfectantii la intrarea in restaurant si in spatiile comune pusi la dispozitie gratuit.10.Obligativitatea tuturor oaspeților de a completa formulare, prin care declară pe propria răspundere că au o stare de sănătate bună și că nu au călătorit în zonele afectate de COVID-19 în ultimele 14 zile (declaratia se transmite si pe adresa de e-mail). 11. Amplasarea de covoare dezinfectante la intrarile principale si dispositive cu dezinfectant in spatiile comune. 12. Panou de protectie la receptia hotelului pentru protejarea atat a personalului cat si al clientilor impotriva raspandirii virusului.13. Locatiile din portofoliu au incheiat un contract pentru igienizare profesionala cu firma Up Hill, folosind echipamente si produse ce respecta in totalitate standardele si detin toate certificarile necesare.14. Cheile de acces in camera sunt dezinfectate si introduse intr-un plic sigilat. Măsurile suplimentare includ instructajul personalului pentru consolidarea regulilor și practicilor de igienă personală bună, furnizarea de măști și mănuși medicale pentru personal și oaspeți. Ședințele zilnice se desfășoară pentru revizuirea situației; suntem în continuă comunicare cu personalul și oaspeții pentru a-i ține la curent și pentru a-i sfătui cu privire la măsurile adecvate de luat. Urmarim in permanenta recomandarile si instructiunile autoritatilor locale de sanatate, pentru a oferi cele mai bune servicii posibile , protejand in acelasi timp siguranta oaspetilor si echipei noaste. Rămânem vigilenți și vom colabora strâns cu autoritățile pentru sănătatea și siguranța tuturor părților interesate. Fiecare angajat va respecta cu strictețe măsuri de bază pentru prevenirea infecției COVID-19 precum: igiena corectă a mâinilor, distanțare socială, evitarea atingerii zonei ochilor, gurii, nasului și respectarea recomandării de a rămăne acasă la primele simptome de boală, respectând informarea angajatorului și a medicului de familie. Recepție și concierge Informații și comunicarePersonalul de la recepția este suficient de informat despre COVID-19, astfel încât își poate îndeplini în mod sigur sarcinile atribuite și previni posibila răspândire a COVID-19 în cadrul unității. Aceștia pot informa oaspeții care întreabă cu privire la politica unității în ceea ce privește măsurile preventive stabilite sau alte servicii pe care oaspeții le pot solicita (de exemplu, serviciile medicale și de farmacie disponibile în zonă sau la sediul propriu-zis). De asemenea, aceștia sunt în măsură să sfătuiască oaspeții cu simptome specifice să rămână în camerele lor până când sunt văzuți de un medic, precum și să ofere recomandări de igienă de bază atunci când sunt solicitați. Dacă este posibil, personalul de la recepție nu trebuie să fie mai în vârstă sau să prezinte boli cronice. Personalul de la recepție va lua toate măsurile de precauție necesare, inclusiv distanțare.Biroul de recepție va avea la îndemână numerele de telefon ale autorităților de sănătate, centrelor medicale, spitalelor publice și private și centrelor de asistență pentru utilizare ori de câte ori există posibilitatea ca un oaspete să fie bolnav. Măsurile de distanțare socială, împreună cu igiena frecventă a mâinilor și eticheta respiratorie, sunt principalele măsuri pentru prevenirea transmiterii COVID-19. Deși este posibil ca dumneavoastra sa fiti deja familiarizați cu aceste măsuri, noi tinem sa va amintim aceste aspect, ca o formă de ospitalitate.• Distanțarea socială include abținerea de la îmbrățișare, sărutare sau strângerea mâinilor atât cu oaspeții, cât și cu personalul. Aceasta implică menținerea unei distanțe de cel puțin 1 m și evitarea oricărei persoane care tușește sau strănută.• Igiena mâinilor înseamnă curățarea regulată și completă a mâinilor prin frecarea acestora cu o soluție pe bază de alcool sau spălarea acestora cu apă și săpun. De asemenea, evitați să atingeți ochii, nasul și gura. Dezinfectarea mâinilor este indicată după schimbul de obiecte (bani, cărți de credit) cu oaspeții.• Eticheta respiratorie înseamnă acoperirea gurii și a nasului cu cotul îndoit sau servețel atunci când tușești sau strănuți. Servețelul folosit trebuie aruncat imediat într-o coș cu un capac. Se vor efectua controale periodice pentru a asigura funcționarea corectă a distribuitoarelor de săpun și soluții dezinfectante, uscătoare de mâini, distribuitoare de țesuturi de unică folosință și alte dispozitive similare. Unitățile defecte tvor fi reparate sau înlocuite rapid. Planul de acțiune al hotelului include instalarea de dispozitive pentru distribuirea gelului dezinfectant în diferitele zone ale hotelului, inclusiv toaletele publice utilizate de oaspeți și personal, precum și alte zone de interes.Curățenie și menajCurățenie și dezinfectareChiar și în absența cazurilor COVID-19 în unitate, se recomandă îmbunătățirea serviciilor de igienă. Se va acorda o atenție specială aplicării măsurilor de curățare și dezinfectare în zonele comune ( toalete, coridoare, ascensoare etc.) ca măsură preventivă generală în timpul întregii epidemii de COVID-19. O atenție deosebită va fi acordată obiectelor care sunt atinse frecvent, cum ar fi mânerele, butoanele liftului, balustrade, întrerupătoare, butoane, etc. Personalul de la curățenie este instruit în consecință. Personalul de serviciu este instruit suplimentar în ceea ce priveste pregătirea, manipularea, aplicarea și depozitarea produselor dezinfectante, în mare parte înălbitor, care poate fi la o concentrație mai mare decât în mod obișnuit. Telefonul, echipamentele de control de la distanță, clanțe de uși, butoane de lift, sunt dezinfectate cu o soluție cu 70% alcool.Atunci când este posibil, se vor utiliza doar materiale de curățare de unică folosință. Materialele de curățare neabsorbante svor fi curățate conform instrucțiunilor producătorului înainte de a le utiliza în alte încăperi.Lenjeria se va spăla în cicluri fierbinți ( 70° C sau mai mult ) cu detergenții obișnuiți. Toate articolele utilizate vor fi gestionate corespunzător pentru a diminua riscul de transmitere potențială. Articolele de unică folosință (prosoape de mână, mănuși, măști, servețele) trebuie plasate într-un recipient cu capac și aruncate conform planului de acțiune al hotelului și reglementărilor naționale pentru gestionarea deșeurilor.Luam in calcul , cu aprobarea prealabila a oaspetilor , se facem curatenia si dezinfectarea camerelor doar la check-in si check-out, iar lenjeria si menajul se vor efectua doar la cerere. Echipajele de curățenie sunt instruite cu privire la utilizarea echipamentelor de unică folosință și igiena mâinilor imediat după îndepărtarea echipamentelor la finalizarea lucrărilor de curățare și dezinfectare.Toate camerele și zonele comune sunt ventilate zilnic.Obligatii ale oaspetilor si regulament de conduita in contextual Covid-19- Au obligatia sa respecte permanent, intocmai si pe deplin regulile de igiena personala si masurile de protective, indiferent de momentul din zi, oriunde in incinta locatiei.- Sa ia nota si sa accepte regulile precizate inca de la confirmarea rezervarii, privind seria de proceduri impuse tuturor clientilor in incinta locatiei, privind interactiunea cu angajatii, dar si cu ceilalti oaspeti.- Sa accepte ca, inca de la sosirea la hotel, trebuie sa se supuna regulilor instituite privind accesul, controlul temperaturii si completarea corecta a fisei de anuntare a sosirii- Sa accepte ca in incinta sa poarte masca in toate spatiile publice sis a foloseasca dezinfectantul pentru maini.- Sa accepte faptul ca anumite servicii dedicate tuturor oaspetilor ar putea fi asigurate numai in serii, la interval orare diferite, pentru a se putea asigura distantarea sociala necesara in toate spatiile publice.- Sa accepte faptul ca noile proceduri de lucru impugn reducerea semnificativa a interactiunii cu angajatii, aceasta nefiind o lipsa de interes din partea noastra.- Sa respecte distanta de siguranta in raport cu angajatii si ceilalti oaspeti ( minim 1.5 m )- Sa se spele regulat pe maini cu apa si sapun sis a utilizeze produsele dezinfectante.- Sa nu isi atinga nasul, gura si ochii cu mainile nedezinfectate.- Sa nu stranute sau sa tuseasca neprotejat.- Pentru orice plata se recomanda utilizarea cardului de credit. Urmarim in permanenta recomandarile si instructiunile autoritatilor locale de sanatate, pentru a oferi cele mai bune servicii posibile , protejand in acelasi timp siguranta oaspetilor si echipei noaste. Rămânem vigilenți și vom colabora strâns cu autoritățile pentru sănătatea și siguranța tuturor părților interesate.EN Q Hotel has all the necessary facilities for spending the summer vacation, ensuring the much desired relaxation in a pleasant and cool environment.The hotel is applying anti-Covid19 measures.
CAZARE
de la
EUR2405EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii

Complex Spring Holiday

Complex Spring Holiday se afla in zona centrala a statiunii, in imediata apropiere a Complexului Springtime, la o distanta de maxim 700 m de plaja.Facilitati complex: 500 camere si apartamente dispuse in doua corpuri (Spring Blue si Spring Orange), restaurant, bar, terasa, parcare proprie supravegheata, Wi-Fi, business corner, loc de joaca pentru copii.Facilitati camere: sistem de acces pe baza de cheie, instalatie individuala de climatizare, TV led, cablu TV, Wi-Fi, telefon, minibar, pahare, prosoape, cosmetice hoteliere, canapea/fotoliu, baie cu dus, pat bebe la cerere, housekeeping zilnic.Camera dubla matrimoniala BLUE - cuprinde un spatiu deschis cu o suprafata de 16 mp, zona pentru dormit cu un pat matrimonial, canapea extensibila 134cm*194cm, baie cu dus, balcon.Camera dubla matrimoniala ORANGE - cuprinde un spatiu deschis cu o suprafata de 15 mp, zona pentru dormit cu un pat matrimonial, cu sau fara fotoliu extensibil, baie cu dus, balcon.Apartament - cuprinde un spatiu de 32 mp, format dintr-un living cu canapea fixa sau extensibila si un dormitor cu pat matrimonial, 1 baie cu dus, balcon deschis si chicineta dotata cu chiuveta, cuptor cu microunde , filtru de cafea , fierbator, frigider, masa de calcat, uscator de par, fier de calcat.
CAZARE
de la
EUR2454EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Spring Holiday Blue ( fostul Prahova)

Spring Holiday Blue ( fostul Prahova)

Profil : Confort Localizare:  Hotelul Spring Holiday Blue este localizat in zona verde din centrul statiunii Neptun, foarte aproape de zona comerciala si la aproximativ 10 minute de mers lejer catre plaja statiunii.Descriere:   Hotelul Spring Holiday Blue (fostul hotel Prahova), alaturi de Spring Holiday Orange (fostul hotel Clabucet)   fac parte din complexul Spring Holiday Resort, unitate de cazare renovata integral in 2020-2021. Complexul hotelier are o capacitate de 550 camere duble si apartamente, modernizate si dotate la standard de 3* plus. Avand cea mai mare capacitate de cazare din Neptun, complexul hotelier Spring Holiday Resort se intinde pe o suprafata de 10.000mp oferind posibilitti multiple de petrecere a timpului liber alturi de prieteni sau de familie. Pentru a satisface pe deplin cerintele clientilor, gazdele au amenajat spatii special dedicate pentru activittile recreative: spatii de joac pentru copii, baruri si terase cu design modern.Camere si facilitati:    - Camerele duble in aSPRING DOUBLEa(16 mp), au vedere atat pe Nord (soarele pozitionat dimineata) cat si pe Sud ( soarele pozitionat dupa-amiaza).Toate camerele duble au balcon si baie proprie cu dus, serviciu in camera asigurat zilnic sau in functie de frecventa comunicata de client, TV, mobilata si utilata la standarde internationale adaptata sa acomodeze 2 adulti si 2 minori ( camerele duble cu canapea extensibila) sau 2 adulti si 1 minor (0-17 ani - camerele cu fotoliu extensibil). - Apartamentele aaSPRING SUNRISE/SUNSET LUXURYaa(32 mp) au vedere atat pe Nord (soarele pozitionat dimineata) cat si pe Sud ( soarele pozitionat dupa-amiaza). De unde si denumirea ( Rasarit si Apus).Toate apartamentele sunt situate la etajul 5 ale hotelului, zona accesibila cu ajutorul liftului situat in centrul hotelului, fiind o zona exclusiva de 27 de apartamente complet dotate si utilate pentru a gazdui o familie  de 2 adulti si 2 minori.De asemenea toate apartamentele din sectiunile aaSUNRISEaa si aaSUNSETaa au balcon si baie proprie, cu dus, serviciu in camera asigurat zilnic sau in functie de frecventa comunicata de turist, TV, mobilata si utilata la standarde internationale Masa:       1.CAZARE + MIC DEJUN:  include micul dejun - se serveste incepand cu a doua zi de cazare si inclusiv in ziua plecarii. Bauturi incluse : apa, suc, ceai, cafea, caffee latte, cappucino. 2.CAZARE + DEMIPENSIUNE:  include micul dejun si masa de pranz - se serveste incepand cu a doua zi de cazare si inclusiv in ziua plecarii. Bauturi incluse : apa, suc, ceai, cafea, caffee latte, cappucino. 3.CAZARE + PENSIUNE COMPLETA: include mic dejun, pranz si cina a in prima zi de cazare se serveste cina, incepand cu a doua zi de cazare se servesc toate mesele si in ziua plecarii se servesc doar micul dejun si pranzul. Bauturi incluse : apa, suc, ceai, cafea, caffee latte, cappucino. 4.CAZARE + ALL INCLUSIVE LIGHT : include mic dejun, pranz, cina, plus pachetul de bauturi: bauturi alcoolice si nonalcoolice - in prima zi de cazare se serveste cina, incepand cu a doua zi de cazare se servesc toate mesele si in ziua plecarii se servesc doar micul dejun si pranzul. Bauturi incluse: apa, cafea, caffee latte, cappucino, bauturi racoritoare, bauturi alcoolice ( bere draft, vin alb/rosu/roze draft, whisky, vodka, lichior).   Bauturile incluse pentru tipurile de masa 1, 2 ,  3 si 4  sunt disponibile doar in restaurant, in timpul servirii mesei.   Servirea meselor principale in restaurantul hotelului se face in regim buffet suedez, in intervalul 07:30-10:00 a mic dejun, 13:00-15:00 a pranz si 19:00 a 21:00 acina.   Pentru accesul in cadrul restaurantului, este obligatorie purtarea la mana a bratarii. Lipsa bratarii primite la check-in,  care atesta tipul de masa rezervat, poate duce la refuzul hotelului de a servi oaspetii.   Este interzisa iesirea cu alimente sau bauturi din incinta restaurantului, chiar daca scopul este pastrarea acestora in camera.Facilitati copii:(in camera cu 2 adulti):-camera dubla & apartament- capacitate maxima 2 adulti si 2 copii 0- 13.99 ani sau 3 adulti-copiii intre 0-1 ani - beneficiaza de gratuitate si primesc patut pentru copii gratuit, in limita disponibilitatii si doar la cerere.-copiii intre 2 - 7 ani, insotiti de doi adulti platitori a beneficiaza de gratuitate la cazare si achita doar valoarea mesei.-copiii intre 8 - 13 ani, insotiti de doi adulti platitori a achita atat supliment de cazare  cat si valoarea mesei.Orice persoana peste 14 ani este considerata adult si achita integral contravaloarea unui loc de cazare.Incepand cu acest sezon se va incasa la check-in taxa de statiune, in valoare de 5 lei/persoana/zi, conform HCL 283/23.12.2020 
CAZARE
de la
EUR2640EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Spring Holiday Orange (Fostul Clabucet)

Spring Holiday Orange (Fostul Clabucet)

Localizare:  Hotelul Spring Holiday Orange este localizat intr-o zona verde din  centrul statiunii Neptun,foarte aproape de zona comerciala si la aproximativ 500 metri de plaja.Descriere:   Hotelul Spring Holiday Orange (fostul hotel Clabucet), alaturi de Spring Holiday Blue (fostul hotel Prahova)   fac parte din complexul Spring Holiday Resort, unitate de cazare renovata integral in 2020-2021. Complexul hotelier are o capacitate de 500 camere duble si apartamente, modernizate si dotate la standard de 3* plus. Avand cea mai mare capacitate de cazare din Neptun, complexul hotelier Spring Holiday Resort se intinde pe o suprafata de 10.000mp oferind posibilitti multiple de petrecere a timpului liber alturi de prieteni sau de familie. Pentru a satisface pe deplin cerintele clientilor, gazdele au amenajat spatii special dedicate pentru activittile recreative: spatii de joac pentru copii, baruri si terase cu design modern.Camere: Spring Holiday Orange, dispune de o capacitate  de cazare de 500 de locuri si 250 de camere duble amenajate la standarde inalte de calitate. Camerele sunt complet renovate si dispun de toate conditiile pentru ca dvs. s va bucurati de confortul si relaxarea de care aveti nevoie. Toate camerele sunt echipate cu parchet laminat, mobilier si saltele de calitate, TV, aer conditionat, ferestre termopan si bi cu dus.Masa:    1.CAZARE + MIC DEJUN:  include micul dejun - se serveste incepand cu a doua zi de cazare si inclusiv in ziua plecarii. Bauturi incluse : apa, suc, ceai, cafea, caffee latte, cappucino. 2.CAZARE + DEMIPENSIUNE:  include micul dejun si masa de pranz - se serveste incepand cu a doua zi de cazare si inclusiv in ziua plecarii. Bauturi incluse : apa, suc, ceai, cafea, caffee latte, cappucino. 3.CAZARE + PENSIUNE COMPLETA: include mic dejun, pranz si cina a in prima zi de cazare se serveste cina, incepand cu a doua zi de cazare se servesc toate mesele si in ziua plecarii se servesc doar micul dejun si pranzul. Bauturi incluse : apa, suc, ceai, cafea, caffee latte, cappucino. 4.CAZARE + ALL INCLUSIVE LIGHT : include mic dejun, pranz, cina, plus pachetul de bauturi: bauturi alcoolice si nonalcoolice - in prima zi de cazare se serveste cina, incepand cu a doua zi de cazare se servesc toate mesele si in ziua plecarii se servesc doar micul dejun si pranzul. Bauturi incluse: apa, cafea, caffee latte, cappucino, bauturi racoritoare, bauturi alcoolice ( bere draft, vin alb/rosu/roze draft, whisky, vodka, lichior).   Bauturile incluse pentru tipurile de masa 1, 2 ,  3 si 4  sunt disponibile doar in restaurant, in timpul servirii mesei.   Servirea meselor principale in restaurantul hotelului se face in regim buffet suedez, in intervalul 07:30-10:00 a mic dejun, 13:00-15:00 a pranz si 19:00 a 21:00 acina.   Pentru accesul in cadrul restaurantului, este obligatorie purtarea la mana a bratarii. Lipsa bratarii primite la check-in,  care atesta tipul de masa rezervat, poate duce la refuzul hotelului de a servi oaspetii.   Este interzisa iesirea cu alimente sau bauturi din incinta restaurantului, chiar daca scopul este pastrarea acestora in camera.Politici copii:    - copiii intre 0 a 7ani, cazati in camera cu doi adulti beneficiaza de GRATUITATE la cazare;- copiii intre 7 a 14 ani, achita supliment de 42 ron cazare/ noapte;- orice persoana peste 14 ani este considerata adultsi tarifata cu 50% din valoarea de cazare a camere;Alte info:   - copiii vor beneficiaza de loc de joaca- NU se accepta animale de companie in unitatea hoteliera;- Purtarea bratarii de identificare este obligatorie pe toata perioada sejurului;- Parcarea este in limita locurilor disponibile.Incepand cu acest sezon se va incasa la check-in taxa de statiune, in valoare de 5 lei/persoana/zi, conform HCL 283/23.12.2020 
CAZARE
de la
EUR2640EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Q Hotel Neptun

Q Hotel Neptun

LocationThis hotel is located in Neptun, about 3.1 km from the beach.FacilitiesThe friendly staff at the reception desk are happy to answer any questions. The hotel offers a baggage storage service. Wireless internet access is provided in public areas. A garden provides extra space for rest and relaxation in the open air. Guests arriving by car can park their vehicles in the car park.RoomsAir conditioning ensures that rooms maintain comfortable temperatures. The rooms have a double bed and a sofa bed. Equipped with a TV and WiFi, the rooms provide many ways for guests to stay connected and entertained.Sports/EntertainmentGuests can enjoy a refreshing swim in the outdoor pool area. Fine weather can be enjoyed on the terrace. The pool bar serves a selection of refreshing drinks. Copyright GIATA 2004 - 2021. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 124971MealsThe dining area includes a restaurant and a bar. A generous breakfast buffet guarantees a great start to the day.
CAZARE
de la
EUR2522EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Q Neptun

Q Neptun

Oferind o piscină sezonieră in aer liber și un loc de joacă pentru copii, Hotelul Q se află in Neptun. Oaspeții pot lua masa la restaurant sau o băutură la bar. Parcarea privată este gratuită. De asemenea, accesul la WiFi este gratuit in intreaga proprietate. Cu balcon, toate camerele sunt dotate cu aer condiționat, frigider și TV cu ecran plat cu canale prin cablu. Baia privată este prevăzută cu duș și articole de toaletă gratuite. Proprietatea are recepție cu program nonstop și săli de conferințe. Oaspeții se pot relaxa și in grădina proprietății. Hotelul Q este situat la 16 minute cu mașina de Obeliscul din Costinești și la 13 minute pe jos de Olimp. Orașul Constanța se găsește la mai puțin de 38 km.
CAZARE
de la
EUR2726EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Sara
CAZARE
de la
EUR2938EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Agora

Agora

Near Lake Neptun 1 vezi hotelul pe harta
HOTEL AGORA  este situat la 200 m distanta de zona centrala a statiunii Neptun, 450 m de plaja si dispune de 270 camere ce se impart in 122 camere matrimoniale, 99 camere twin si 49 apartamente. Va informam ca incepand cu acest sezon se va incasa la check-in taxa de statiune, in valoare de 5 lei/persoana/zi, conform HCL 283/23.12.2020 care ne-a fost adusa la cunostinta in cursul zilei de 25.01.2021. Vor fi taxate toate persoanele cu varsta de 18 ani impliniti.Dotari si serviciiCunoscut in trecut sub denumirea de Hotel ROMANTA, si-a redeschis portile dupa ce a beneficiat in toamna 2018 - primavara 2019 de ample procese de renovare si modernizare, in acest moment oferind turistilor sai interioare amenajate modern si confortabile. Detine seif la receptie, camera de bagaje, parcare pentru 150 de autoturisme, loc de joaca pentru copii, sala de sport, teren de sport, balansoare.Servicii masaMasa: restaurant propriu. In perioada 01.06 - 09.09.2020 - obligatoriu demipensiune (mic dejun + pranz).Mic dejun - bufet suedez 07:30 - 10:00; Pranz - bufet suedez 13:00 - 15:00; Cina - bufet suedez 19:00 - 21:00. Dotari camereCamera cu pat matrimonial - are o suprafata de 22 mp, dispune de un pat dublu, are mocheta, minibar, telefon, televizor LCD, acces gratuit internet, aer conditionat, balcon, baie proprie dotata cu cabina de dus si uscator de par;Camera twin (doua paturi separate) - are o suprafata de 22 mp, dispune de doua paturi separate, mocheta, minibar, telefon, televizor LCD, acces gratuit internet, aer conditionat, balcon, baie proprie dotata cu cabina de dus si uscator de par;Apartament - are o suprafata generoasa de 44 mp, doua balcoane, luminoase si confortabile, dotate cu aer conditionat si dispun de 2 camere, un living cu chicineta, canapea  extensibila, telefon, televizor LCD minibar, birou, precum si un dormitor cu pat dublu matrimonial, internet, baie dotata cu cabina de dus, uscator de par.Facilitati copiiIn camera cu 2 adulti:- copiii cu varsta 0 - 4.99 ani beneficiaza de gratuitate- copiii cu varsta 5 - 13.99 ani, achita cate 50 lei/zi, fara pat suplimentar si 50% din valoarea mesei.- patul suplimentar - 50% din valoarea unui loc de cazare.
CAZARE
de la
EUR2925EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Q

Hotel Q

Q Hotel din Neptun este situat in nordul statiunii Neptun, la 300 m de plaja.Facilitati hotel: 56 camere duble standard, 35 camere duble superioare, 7 apartamente standard si 5 apartamente superioare, restaurant, doua baruri, loc de joaca pentru copii, piscina exterioara pentru adulti, piscina exterioara pentru copii, jacuzzi, 2 sali de conferinte, Wi-Fi, parcare gratuita (in limita locurilor disponibile). Se accepta animale de companie de talie mica (contra-cost). Facilitati camere: TV, minibar, baie proprie cu dus, AC, Wi-Fi, balcon, parchet. Camerele duble superioare au in plus mobilier nou. Apartamentele sunt formate din dormitor si living (canapea extensibila), au aceleasi dotari ca si camerele duble, iar apartamentele superioare au mobilier nou si gresie.
CAZARE
de la
EUR2929EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Decebal

Hotel Decebal

Near Lake Neptun 1 vezi hotelul pe harta
Offering free access to the pool, Hotel Decebal is the centrally located on the main street of Neptun Resort and 500 metres from the beach. Guests benefit from front views of the sea. Sip freshly prepared beverages at the day bar and unwind on its terrace. Soak up the sun at the pool while your little ones are playing on the playground. Benefit from the conference room with a capacity of 40 people, where you can organise various kinds of events.
CAZARE
de la
EUR2861EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Pam Beach
CAZARE
de la
EUR3234EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii